Posta Crne Gore
 
PočetnaO kompanijiDruštveno odgovorno poslovanjeAktivnosti
 
O kompaniji

Aktivnosti

Pomoć povodom vanrednih vremenskih prilika u februaru 2012. godine

Povodom vanrednih vremenskih prilika koje su nanijele štetu i otežale život stanovnika Crne Gore, posebno u sjevernim područjima, Pošta Crne Gore uplatiće 5 000 EUR na račun solidarnosti koji je otvorila Vlada Crne Gore, odlučio je Odbor direktora Kompanije na danas održanoj sjednici.
Kompanija će, takođe, Operativnom štabu za vanredne situacije staviti na raspolaganje osoblje i poštanska vozila koja, u okviru svojih redovnih linija, mogu vršiti transport potrebnih stvari do ugroženih opština.
 
Zaposleni u Pošti podržali akciju "Podijelimo, jer zajedno možemo više"
 
Pošta Crne Gore je, u okviru Uprave kompanije i Centra pošta Podgorica, organizovala sakupljanje dječije garderobe i igračaka, kao podršku akciji "Podijelimo, jer zajedno možemo više". Sakupljene dječije stvari su predate Udruženju roditelja i Prvom roditeljskom portalu u Crnoj Gori. Garderoba i igračke, namijenjeni su porodicama u Crnoj Gori koje žive ispod granice siromaštva i imaju više od dvoje djece. Prikupljenu garderobu i igračke Udruženje će dostaviti Centrima za socijalni rad, kako bi ih oni raspodijelili onima kojima su najpotrebniji.
 
Upotreba posebne markice Crvenog krsta
 
Korisnici poštanskih usluga dužni su da za vrijeme trajanja akcije "Nedjelja borbe protiv tuberkuloze", u periodu od 14. do 21. septembra, sve poštanske pošiljke koje predaju u poštama, izuzev novina i časopisa, opreme i posebnom markicom čija je cijena 0,20 EUR.
   Pošta Crne Gore, shodno Zakonu o Crvenom krstu Crne Gore (Sl.list CG br.28/06) i Pravilniku o načinu obračuna i naplate sredstava u korist Crvenog krsta Crne Gore (Sl. list 7/08), ima obavezu da vrši obračun i naplatu sredstava u korist Crvenog krsta u vrijeme manifestacija koje organizuje Crveni krst Crne Gore.
Pošiljke koje se otpremaju u naznačenom periodu moraju biti opremljene posebnom markicom Crvenog krsta. Korisnici ovu markicu mogu preuzeti u pošti u kojoj vrše predaju pošiljaka. Preuzimanje posebne markice se vrši na osnovu dokaza o izvršenoj uplati za ukupnu količinu markica na žirp račun Crvenog krsta Crne Gore broj: 520-426105-26.
Pošta Crne Gore već nekoliko godina vrši obračun i naplatu sredstava u vrijeme manifestacija Crvenog krsta i to:
  1. "Nedjelja Crvenog krsta" (od 8. do 15. maja)
  2. "Nedjelja borbe protiv tuberkuloze" (od 14. do 21. septembra)
  3. "Dani Crvenog krsta" (od 29. novembra do 6. decembra)
 
Nagradna igra za penzionere "Prijatelj dobro dobrim vraća"
 
Pošta Crne Gore je, početkom decembra 2009. godine, za svoje korisnike penzionere organizovala prvi krug nagradne igre "Prijatelj dobro dobrim vraća". Zbog izuzetne saradnje sa našim korisnicima penzionerima i njihove privrženosti našoj Kompaniji, odlučili smo da svakog mjeseca organizujemo Nagradnu igru i četiri naša korisnika obradujemo vrijednim poklonima. 
 
 
Takmičenje mladih za najljepše pismo
 
PoštaCrne Gore u saradnji sa Ministarstvom prosvjete i nauke svake godine organizuje Nacionalno takmičenje za najljepši literarni sastav u formi pisma. Takmičenje je segment Međunardonog takmičenja koje organizuje Svjetski poštanski savez. Dokaz kvaliteta i popularnosti ovog Takmičenja je, između ostalog, i činjenica da je Takmičenje i njegov opis "pronašao" svoje mjesto u udžbenicima za osnovne škole. 
 
Međunarodna filatelistička izložba "Montenegrofila 2008"
 
Podgorica, 01. 09. 2008 - Međunarodna filatelistička izložba "Montenegrofila 2008", koja će okupiti filateliste osam zemalja, biće održana od drugog do petog oktobra u hotelu "Grand" na Cetinju. "Montenegrofila 2008" je prva filatelistička izložba koju Crna Gora organizuje kao samostalna država odnosno otkada je obnovila pravo da samostalno izdaje poštanske marke. Takođe, ovo je prva filatelistička izložba takmičarskog karaktera organizovana u Crnoj Gori.
Izložba je organizovana pod pokroviteljstvom predsjednika Crne Gore Filipa Vujanovića.

 
Organizatori Izložbe, Pošta Crne Gore i Savez filatelista Crne Gore, s ponosom mogu istaći podatak da će na "Montenegrofili 2008" učestvovati 68 izlagača iz Albanije, Bosne i Hercegovine, Italije, Hrvatske, Makedonije, Slovenije, Srbije i Crne Gore. Šestočlani međunarodni žiri ocjenjivaće filatelističke izloške u klasama: tradicionalna filatelija, poštanska istorija, poštanske cjeline, tematska filatelija, fiskalna filatelija, moderna filatelija, otvorena klasa, izlošci na jednoj vitrini.
"Montenegrofilu 2008" su, prepoznavši značaj koji ova manifestacija ima i za Crnu Goru i za filateliju, podržali FEPA (Federacija evropskih filatelističkih asocijacija - Federation of European Philatelic Associations), Agencija za telekomunikacije i poštansku djelatnost i sponzori Izložbe: Prva banka Crne Gore osnovana 1901. i M:TEL.
 
Međunarodna filatelistička izložba "Montenegrofila 2008" biće svečano otvorena drugog oktobra u hotelu "Grand" na Cetinju. Dio filatelističkog blaga osam zemalja posjetioci će biti u prilici da vide trećeg i četvrtog oktobra od 9:00 do 21:00 sat i petog oktobra do 12:00 sati kada će takmičarima biti uručene nagrade i priznanja. Ulaz za posjetioce Izložbe je besplatan.
Crna Gora je, podsjetimo, 15. decembra 2005. godine obnovila pravo da samostalno izdaje poštanske marke. Izložba "Montenegrofila 2008" dio je aktivnosti koje Pošta Crne Gore sprovodi u cilju popularizacije filatelije i poštanske marke kao kolekcionarske vrijednosti i simbola zemlje u kojoj nastaje. "Montenegrofila 2008"  jeste dobar način da se naglasi značaj i višedimenzionalnost poštanske marke.
 
Najljepša poštanska marka
 
Svake godine korisnici poštanskih usluga i posjetioci sajta Pošte imaju priliku da u Glavnim poštama u svim gradovima i na sajtu www.posta.cg.yu glasaju za jednu od maraka koje je tokom prethodne godine izdala crnogorska Pošta.

Glasanjem za jednu od maraka, u poštama ili putem sajta, svi naši korisnici učestvuju u nagradnoj igri. Pošta uvijek pripremi nekoliko interesantnih nagrada. Osnovna namjera naše akcije "Izaberimo najljepšu marku" je popularizacija filatelije i upoznavanje naših korisnika sa značajem i funkcijom poštanske marke.