Društveno odgovorno poslovanje  |  Pošta Crne Gore
Posta Crne Gore
 
PočetnaO kompanijiDruštveno odgovorno poslovanje
 
O kompaniji

Društveno odgovorno poslovanje

 
Pošta Crne Gore vlasnik je Licence za obavljanje univerzalne poštanske usluge. Kao nacionalni poštanski operator i punopravni član svjetske poštanske mreže, Pošta Crne Gore ima značajnu ulogu obezbjeđivanja brze i pouzdane komunikacije među pojedincima i institucijama u zemlji i inostranstvu. Sa 140 pošta čini najrazuđeniju poslovnu mrežu u Crnoj Gori i predstavlja kompaniju koja obezbjeđuje laku dostupnost svojih usluga svim građanima Crne Gore. U Pošti Crne Gore zaposleno je preko 800 ljudi koji u potpunosti ostvaruju Zakonom predviđena radna prava.
 
Ove činjenice i kontinuirana težnja da unaprijedi svoj servis, da ga približi svim građanima, te da unaprijedi status zaposlenih u Kompaniji, čine Poštu Crne Gore odgovornim i neizostavnim dijelom društvene zajednice.
 
Svjesna domašaja svog uticaja na funkcionisanje zajednice u cjelini, Pošta Crne Gore nastoji da svoje aktivnosti usaglasi sa generalnim principima društveno odgovornog poslovanja.
 
Nabavka novih vozila i mopeda, kojai zadovoljavaju ekološke standarde, obezbjeđivanje visokog nivoa prava i sigurnosti zaposlenih, stalno pokretanje projekata čiji je cilj edukacija mladih i približavanje značaja pisane komunikacije, izdavanje poštanskih maraka koje afirmišu događaje i ličnosti od značaja za crnogorsko društvo i društvo u cjelini... samo su neke od aktivnosti koje je Pošta sprovela i sprovodi u interesu cjelokupne zajednice.